Det finns alltid en specialist i ditt närområde som kan hjälpa dig. Självklart kan du också kontakta vårt customer success team om du har frågor. Nära relation till dig som kund garanterar att vi kontinuerligt kan förbättra och innovera våra lösningar och produkter. Dina förslag gör att vi kan bli bättre.
En kvalitetslösning ska det inte vara något fel på, men om det skulle vara så vill vi självklart åtgärda det. Vår support finns alltid nära till hands så du kan få hjälp med din lösning så snabbt som möjligt. Reklamationer görs på Mina Sidor, där du enkelt väljer vilken order och produkt det gäller.
1. Mata in pappret i skrivaren, ett ark i taget, använd manuell matning om tillgängligt.
2. Se till att papperet är placerat med rätt sida upp för utskrift.
3. Välj rätt pappersstorlek, välj sedan Tjockt papper i inställningar.
1. Mata in pappret i bypass eller extern bricka för laserkopiatorer och skrivare, ett ark i taget.
2. Se till att papperet är placerat med rätt sida upp för utskrift.
3. Välj rätt pappersstorlek, välj sedan Tjockt papper i inställningar.
Bästa resultat uppnås när du väljer Special- eller Tjockt papper i inställningarna eftersom detta gör att papperet går långsamt genom skrivaren och ger maximal färgtäckning. Om du märker att färgblocken inte är heltäckande, rengör rullarna i skrivaren. Försök att inte röra vid utskriftsytan för att undvika fingeravtryck. Förvara papperet i den medföljande påsen, på en sval plats och undvik direkt solljus.
För dig som ska betala förskott kan du betala antingen via Swish-nummer: 123 100 1601
eller till vårt bg 5624-0732 som inte kräver OCR nummer.
Glöm inte att fylla i ordernummer tillsammans med din betalning.
Telefon: 08-766 70 45
E-post: info.se@rahmqvist.com
Värdshusvägen 7, Lidingö
Telefon växel: 08 - 766 70 45
E-post: info.se@rahmqvist.com
Rahmqvist Display & Organization
Eric Rahmqvist AB
Box 1
181 73, Lidingö